Tarcza Finansowa PFR: Ostatni dzwonek dla firm, które ucierpiały w kryzysie

3


Dziś o północy banki wyłączą elektroniczne formularze do składania wniosków o pomoc z tarczy PFR. Po tym terminie firmy będą jednak mogły składać odwołania i reklamacje.

Zostały już tylko ostatnie godziny dla firm, które ucierpiały w efekcie wybuchu pandemii koronawirusa, aby złożyć wniosek o pomoc w ramach Tarczy Finansowej PFR. Są one składane przez bankowość elektroniczną, a zgodnie z terminami dziś o północy te formularze online zostaną wyłączone.

Po tej dacie, zgodnie z regulaminem programu przedsiębiorcy będą mieli możliwość złożenia odwołań online w swoich bankach.

– Reklamację do PFR za naszym pośrednictwem złożysz do 14 sierpnia bieżącego roku. Reklamację do wniosku odwoławczego za naszym pośrednictwem złożysz do 16 października. Jeżeli kwota subwencji jest niższa od tej, którą masz podaną we wniosku, złóż wniosek odwoławczy masz na to 2 miesiące od dnia zawarcia umowy subwencji finansowej PFR, jednak nie później niż do 30 września bieżącego roku – wyjaśnia na stronie internetowej PKO Bank Polski.



Czytaj więcej…

Komentarze są zamknięte, ale 1 | Trackbacks i Pingbacks są otwarte.

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić komfort użytkowania. Zakładamy, że nie masz nic przeciwko, ale możesz zrezygnować, jeśli chcesz. Akceptuj Więcej